tag:blogger.com,1999:blog-12527911.post8277789927341921422..comments2023-03-27T06:18:01.333+02:00Comments on ångestgrottan: Hej Telia[cmh]http://www.blogger.com/profile/10281604177949208831noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-12527911.post-64870087690456633532009-12-02T10:42:44.641+01:002009-12-02T10:42:44.641+01:00Hej!
Mitt namn är Anton Agermark och jag jobbar p...Hej!<br /><br />Mitt namn är Anton Agermark och jag jobbar på Telias kundtjänst. Bakgrunden till att vi har ett talsvar är att vi varje år tar emot cirka 14 miljoner telefonsamtal till vår kundtjänst och funktionen med röststyrning är till för att du som kund ska komma till en medarbetare med rätt kompetens. Dock ser vi konturenligt över vårt talsvar för att se om det går att förbättra. <br /> <br />Just beträffande Fiberlan så har vi en kundtjänst med ett särsklit telefonnummer, 020 755 766. På detta nummer har vi inget talsvar som du behöver brottas med. Du kan även kontakta mig via länken nedan så hjälper jag dig mer än gärna med att lägga en beställning.<br /><br />Med vänlig hälsning <br /><br />Anton Agermark, Telia Kundservice<br />http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515Telia Kundservicehttp://telia.senoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-12527911.post-52089462761755709632009-12-01T14:23:52.053+01:002009-12-01T14:23:52.053+01:00I dessa situationer kan det vara bra att veta om h...I dessa situationer kan det vara bra att veta om hur företaget prioriterar sina kunder. Dvs när man får valmöjligheter ska man alltid välja det alternativ som passar företaget bäst.<br />Hos Comhem kan man bl.a. få följande röststyrda alternativ<br />1. Vill du bli kund hos oss?<br />2. Har du frågor om din faktura?<br /><br />Om man väljer något av dessa alternativ är det alltid någon som svarar ganska snabbt för här finns det pengar att tjäna. Om man istället väljer alternativen<br />-Har du problem med några av dina tjänser eller vill säga upp någon av dina tjänster hos comhem...<br /><br />Kan man lätt få svaret att "det är många som ringer just nu men vi tar emot ditt samtal så fort vi kan! Just nu är det 348 personer före dig i kön och uppskattad väntetid är 52 minuter. Tack för att du väntar!" Och då blir det ju lätt som du beskriver...<br /><br />Det är oftast samma folk som sitter i supporten men de prioriterar personer som vill bli kunder! Därför tryck 1 och när du får tala med någon så säg att du råkade trycka fel...<br /><br />/M2Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-12527911.post-25658341081971363462009-11-30T23:39:09.650+01:002009-11-30T23:39:09.650+01:00Tips: (upptäcktes efter viss telefonköinducerad fr...Tips: (upptäcktes efter viss telefonköinducerad frustration): Det är nästan alltid kortast telefonkö till kundtjänst för bredband, och de kan ta hand om alla andra problem/frågor också (de bara vill inte) och så länge du faktiskt inte vill ändra något beträffande telefoni så funkar det att knappa in vilket telefonnummer som helst... Och annars verkar det ungefär lika givande som kontakter med arbetsförmedlingen i Uppsala...Maria Abrahamssonhttps://www.blogger.com/profile/10461205588588702323noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-12527911.post-37576585516294959012009-11-30T22:56:21.656+01:002009-11-30T22:56:21.656+01:00Tråkigt att det är ett Felia hus du skall flytta i...Tråkigt att det är ett Felia hus du skall flytta in i. Försök skaffa BBB's ADSL bredband, skulle inte förvåna mig om det är bättre.Mattehttps://www.blogger.com/profile/05678630093139701089noreply@blogger.com