2007/11/06

Livstecken

Jodå, jag är vid liv.

Har flyttat in i min gamla lägenhet igen och konstaterat att jag äger en helsickes massa skräp. Flera av flyttlådorna får nog stanna på vinden. Det känns lite märkligt att andra människor har bott i lägenheten och använt mina möbler, särskilt som deras uppfattning av flyttstädning verkar innebära lättare dammsugning och inget annat.

Arbetsförmedlingen betalade resa till Stollholm för jobbintervju utan att gnälla. Kors. De verkar dessutom ha en ny rutin där någon möter dig direkt när du kommer in och frågar vad de kan hjälpa till med. Även om det inte har någon reell effekt så känns det trevligt. Fighten med AEA fortsätter och snart skall jag också kontakta Trygghetsstiftelsen igen (som ju var väldigt vettiga förra gången). Så småningom skall även Akademikerförmedling få sig ett besök.

Och om någon nu till äventyrs missat det:
Vi är Blåvitt - Bäst i Sverige!

No comments: